جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه برای سال ۱۴۰۲ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 77368
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۴۸ |

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه برای سال ۱۴۰۲

آشپزخانه قلب خانه است. سلیقه ها برای اینکه در آشپرخانه فرش پهن شود یا نه متفاوت است. بعضی افراد از فرش به عنوان کف پوش مناسب آشپزخانه استفاده می کنند اما افرادی هم هستند که ترجیح می دهند از فرش آشپزخانه استفاده نکنند که این خود معایبی به همراه دارد.
جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه برای سال ۱۴۰۲



آشپزخانه قلب خانه است. سلیقه ها برای اینکه در آشپرخانه فرش پهن شود یا نه متفاوت است. بعضی افراد از فرش به عنوان کف پوش مناسب آشپزخانه استفاده می کنند اما افرادی هم هستند که ترجیح می دهند از فرش آشپزخانه استفاده نکنند که این خود معایبی به همراه دارد.

در آشپزخانه، فرش یکی از لوازم جانبی مهم است، نه تنها برای تزئین، بلکه برای محافظت از کف در برابر لکه های مواد غذایی و ریزش هایی که ممکن است در هنگام تهیه غذا رخ دهد استفاده می شود.

بنابراین در انتخاب این عنصر باید دقت خاصی داشت. یک فرش آشپزخانه خوب در طول زمان باید در برابر لکه مقاوم باشد، بدون لغزش باشد، ضد آب و از بهداشت مناسب اطمینان حاصل کند.

در این مقاله ما به شما می گوییم چگونه از میان فرش های متعدد آشپزخانه موجود در بازار بهترین را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

فرش را در کجای آشپزخانه قرار دهید

درک اندازه ها و شکل هایی که فرش باید داشته باشد مشخص کنید. مهم است که مناطقی را که می خواهید پوشش دهید، انتخاب کنید. مطمئناً مناطقی که باید محافظت شوند قسمت های جلوی اجاق گاز و سینک هستند.

با توجه به فضایی که می خواهید فرش پهن کنید می توانید با در نظر گرفتن ابعاد آشپزخانه تان، از اشکال مختلف فرش مانند مستطیل، مربع، گرد، رانر و… استفاده کنید.

جنس فرش آشپزخانه

فرش های آشپزخانه در جنس ها و سبک های مختلفی تولید می شوند.

برخی از افراد فرش آشپزخانه را با فرش پذیرایی ست کرده و فرشی با شانه و تراکم بالا انتخاب می کنند.

برخی از نمونه فرش هایی با شانه و تراکم پایین تر و جنس پلی استر استفاده می کنند.

فرش های فانتزی طرح فومی هم یکی دیگر از انتخاب های مشتریان برای آشپزخانه است.

فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته طرح درین

فرش پلی استر: به دلیل قیمت مناسب تری که نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۷۰۰ شانه دارند پرطرفدارتر هستند.

این نوع فرش ماشینی قابل شستشو هستند و روغن را جذب خود نمی کنند. همانطور که می دانید فرش پلی استر نسبت به نخ اکریلیک از مقاوت کمتری نسبت به پا خور فرش و شستشو دارند. اما می توان به مزایای آنها مانند قیمت پایین تر، نداشتن پرزدهی که خود به ضد حساسیت بودن فرش کمک می کند و سبک بودن فرش که جا به جایی آن را برای شما آسان می کند یاد کرد.

از این نوع فرش ها باید به خوبی مراقبت شود، هنگام شستشو از شامپو فرش و آب سرد ۳۰ درجه استفاده کنید.

فرش فومی چاپی: به این نوع فرش ها، فرش فانتزی هم گفته می شود. فرش فومی قیمت مناسب تری نسبت به فرش های پلی استر دارند. پشت این نوع فرش ها فوم است. فوم یک نوع لاستیک محسوب می شود که از لیز خوردن فرش و پوسیده شدن آن جلوگیری می کند. به شما این امکان را می دهد که برای مدت طولانی در مقابل اجاق گاز و میز کار آشپزخانه بدون احساس خستگی بایستید.

این نوع فرش ها کاملا قابل شستشو هستند و به راحتی لکه برداری می شوند. همچنین دارای انعطاف پذیری و حالت ارتجاعی بالایی هستند که از کوبیده شدن آنها جلوگیری می کند.

نقشه های این فرش ها معمولا فانتزی و مدرن است. ست این فرش با پادری یا رانر ترکیب زیبایی برای خانه نو عروسان به حساب می آید.

قیمت فرش ماشینی آشپزخانه

با توجه به اینکه کدام یکی از سبک های فرش انتخاب شود قیمت فرش هم متفاوت خواهد بود .

به طور مثال اگر فرش انتخاب شده برای آشپزخانه، ست فرش پذیرایی و ۱۲۰۰ شانه گل برجسته در ابعاد ۶ متری باشد قیمت آن بسیارگرانتر از فرش های پلی استر ۵۰۰ شانه است. قیمت فرش ماشینی ۶ متری با بالا رفتن شانه و تراکم گرانتر می شود.

فرش های فومی فانتزی هم در قیمت های مختلف تولید می شوند ولی معمولا ارزانتر از فرش پلی استر هستند.

ضخامت فرش

ضخامت فرش آشپزخانه نباید بیش از حد باشد مدل‌هایی که پرزهای بلند دارند، راحت‌تر کثیف می‌شوند و نیاز به مداخلات متعددی برای از بین بردن نفوذ مواد غذایی دارند و همچنین دلیل اصابت احتمالی آن هستند.

فرشی را انتخاب کنید که با سبک آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد

اگر آشپزخانه شما به روشی مدرن یا امروزی تزئین شده است، باید انتخاب خود را به سمت فرش مدرن آشپزخانه سوق دهید . از طرف دیگر اگر سبک کلاسیک یا روستیک دارد، باید مدل فرشی بخرید که با مبلمان سنتی تری مطابقت داشته باشد. حتی در انتخاب رنگ فرش باید به رنگ های کابینت و اکسسوری آشپزخانه نیز توجه شود.

اگر در انتخاب طرح و رنگ فرش آشپزخانه به مشکل برخورد کردید و انتخاب برایتان سخت شده است می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فرش ماهور مارکت استفاده کنید.

فرش خوب آشپزخانه از کجا بخریم؟

علاوه بر انتخاب سبک فرش، در خرید فرش توجه به کیفیت و اعتبار شرکت تولید کننده هم اهمیت بسیاری دارد.
فرش ماهور یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده و صادرکننده فرش ماشینی است که محصولات خود را در فروشگاه ماهورمارکت هم به صورت حضور هم آنلاین عرضه می کند.

اگر به خرید یا تغییر فرش آشپزخانه خود فکر می کنید، فروشگاه ماهورمارکت گسترده ترین تنوع فرش ماشینی موجود در بازار را دارد. مدل‌های فرش را در سایت mahoormarket.comببینید، عکس و فیلم ها را چک کنید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید.

شما از هر کجای کشور باشید به راحتی می توانید با توجه به تنوع فرش های موجود در سایت ماهورمارکت گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و بدون پرداخت هزینه ای با ارسال رایگان فرش را تحویل بگیرید.

تمامی فرش های موجود دارای ضمانت نامه هستند و همچنین خدمات پس از فروش دارند.

ماهورمارکت با زیربنای ۷۰۰ متری امکان خرید حضوری را برای مشتریان تهرانی فراهم کرده است. آدرس: تهران، خیابان خاوران، روبروی فرهنگسرای خاوران ، فروشگاه ماهور مارکت. تلفن ۰۲۱۳۸۴۳۷و ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.