تور کربلا هوایی عید نوروز و ماه رمضان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 81779
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 25 بهمن 1401 - 9:29 |

تور کربلا هوایی عید نوروز و ماه رمضان

تور کربلا در هر ایامی که باشد مزایای خودش را دارد. سفر به کربلا یک سفر معنوی است که باعث پاک شدن روح و روان شما از هر چیزی می شود. همیشه عده زیادی از مردم خواهان سفر به کربلا هستند.
تور کربلا هوایی عید نوروز و ماه رمضان

تور کربلا در هر ایامی که باشد مزایای خودش را دارد. سفر به کربلا یک سفر معنوی است که باعث پاک شدن روح و روان شما از هر چیزی می شود. همیشه عده زیادی از مردم خواهان سفر به کربلا هستند.

یکی از بهترین انتخاب های سفر تور کربلا در ماه رمضان و ایام نوروز می باشد. حضور در مسجد کوفه در شب های قدر حس آرامش بسیاری را به زائران منتقل می کند. تور کربلا به دو طریق زمینی و هوایی انجام می شود که هر کدام را جداگانه توضیح داده ایم.

  تور کربلا

تور کربلا

تور کربلا زمینی

تور کربلا عید جز تورهای ارزان بوده و مناسب افرادی است که مشکلی از نظر زمان ندارند و از شرایط جسمی خوبی برخوردار هستند اما در تور زمینی باید مسافت زیادی را طی کنید تا به مقصد برسید که این مسئله بسیار خسته کننده است. همچنین به کسانی که بودجه کافی برای تور هوایی ندارند تور زمینی پیشنهاد می گردد.

تور کربلا هوایی

تور کربلا رمضان و یا عید برای کسانی است که نمی خواهند طولانی مدت به سفر بروند همچنین مناسب افرادی است که شرایط جسمی مساعدی ندارند. در تور هوایی مسافت تهران تا نجف در کمتر از یک ساعت و نیم انجام می شود.

نکته مهم : برای دریافت لیست قیمت تور کربلا میتوانید به شماره واتساپ ۰۹۱۹۹۹۹۰۰۸۷ پیام ارسال کنید.

هر آنچه که باید درباره تور کربلا عید یا ماه رمضان بدانید

ثبت نام تور کربلا:

ثبت نام تور به دو صورت آنلاین و حضوری صورت می گیرد. در ثبت نام آنلاین می توانید از شرکتی که تور را خریداری کرده اید سوال کنید که واریز وجه و ثبت نام مسافران چگونه انجام می شود. واریز مستقیم به این صورت است که یا به سازمان حج یا به شرکت کارگزار انجام می شود. یک روز قبل از حرکت تمامی اطلاعات مربوط به پرواز و چگونگی ارتباط با مدیر کاروان کربلا به همه مسافران اعلام می گردد.

برای ثبت نام حضوری به آدرس شرکت زیارتی مورد نظر یا آژانس مسافرتی مراجعه نموده و نسبت به پرداخت و عقد قرارداد اقدام می نمایید.

استفاده از پول ایرانی در عراق

در عراق می توان از پول ایرانی استفاده کرد ولی باید عمل چنج به دینار یا دلار صورت گیرد. در غیر این صورت استفاده از پول ایرانی به صرفه نیست. بنابراین قبل از سفر نسبت به خرید ارز اقدام نمایید.

تور کربلا انفرادی یا گروهی؟

تور کربلا به هر دو صورت انجام می گیرد. در تور انفرادی کل زیارت به عهده خود مسافر بوده و فقط پرواز محل اقامت و ترانسفر به عهده آژانس مسافرتی است.

 تور گروهی مدیر کاروان دارد که از فرودگاه تهران تا فرودگاه نجف و در کل سفر همراه زائران می باشد. مدت زمان اقامت تور گروهی هوایی ۷ شب و تور گروهی زمینی ۶ شب است.

نکته مهم: برای خرید مستقیم تور کربلا عبارت ” تور کربلا نوراسیر” را جستجو کنید تا بدون واسطه راهی زیارت کربلا شوید.

تور کربلا رمضان تور کربلا رمضان

تور کربلا و هتل های آن

هتل های کربلا دارای درجه های مختلفی است: وی آی پی- الف- ب- ج

بهترین های تور کربلا : هتل الهنون کربلا، هتل رواق نجف، هتل قصرالعرب نجف، هتل الهدیل کربلا، هتل شرق الاوسط، هتل اسطوره نجف، هتل النخله کربلا

تور کربلا عید چه مزایایی دارد؟

  • مناسب ترین زمان سفر برای افراد شاغل که دیگر نیاز به مرخصی ندارند
  • آب و هوای معتدل کربلا در این ایام
  • نبود ازدحام در عید

 روش مسافرت در تور کربلا رمضان

تور کربلا به صورت یک سر هوایی انجام می شود. ابتدا با پرواز به عراق نجف یا بغداد سفر می کنید. سپس با اتوبوس های عراقی به کربلا می روید. در برگشت هم با اتوبوس عراقی تا مرز مهران آمده و سپس با اتوبوس های ایرانی به تهران می روید.

در مسیر رفت تور کربلا هوایی ، تعداد مسافران زیادی در فرودگاه امام خمینی آماده تیک آف می باشند. در مسیر برگشت، هواپیما در فرودگاه نجف یا بغداد ب مقصد ایران به پرواز در خواهد آمد. کاروان کربلا نوراسیر به صورت هر روزه در تورهای هوایی کربلا فعالیت دارند.

خدمات غذایی

خدمات غذایی در ماه رمضان و عید بسیار با دقت انجام می گردد. پخت روزانه غذا در تمام آشپزخانه های عراق که مورد تایید بهداشت هستند صورت می گیرد. همراه با وعده های شام و ناهار میوه های تازه نیز صرف می شود. در بیشتر هتل های تحت قرار داد نوراسیر آشپز ایرانی مستقر شده است.

رفت و آمد

هتل هایی که زائران در آن ها اقامت دارند نزدیک به حرم هستند. افراد میانسال می توانند از گاری مخصوص یا سه چرخه استفاده کنند. مزیت این گاری های عراقی هزینه پایین آن ها است. حتی می توانید برای جابجایی بار هم از این گاری ها استفاده نمایید. در پکیج های تور کربلا نوراسیر هتل های نزدیک حرم در اولویت برای زائران هستند.

  تور کربلا هوایی

تور کربلا هوایی

 زیارت ها

در تور کربلا نوراسیر تا حد توان زائران تمامی مقبره ها و مکان های مقدس را زیارت خواهند کرد. زیارت دو طفلان مسلم، سهله و کوفه، تل زینبیه، مسلم بن عقیل، مختار ثقفی، میثم تمار، مسجد حنانه و قبرستان وادی السلام در برنامه های تور قرار دارد. برنامه زیارت های دوره ای به این صورت است که پس از اذان صبح به سمت شهر مقصد حرکت می کنید و پیش از اذان مغرب به محل اقامت خود باز می گردید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای تور کربلا هوایی عید نوروز و ماه رمضان بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.