تلویزیون شهری پارسه ال ای دی مناسب لابی هتل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 84112
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 20 فروردین 1402 - 12:27 |

تلویزیون شهری پارسه ال ای دی مناسب لابی هتل

بسیاری از مردم هنگام انتخاب نمایشگر نمی دانند نمایشگر LED اجاره ای استیج در لابی هتل چقدر مناسب است.
تلویزیون شهری پارسه ال ای دی مناسب لابی هتل

از نمایشگر هتل در تالار هتل، تالار عروسی هتل، تالار ضیافت هتل، تالار عروسی هتل، تالار هتل و جعبه لوکس هتل استفاده می شود. سه نوع تلویزیون شهری وجود دارد: صفحه نمایش ثابت داخلی، صفحه نمایش ثابت در فضای باز و صفحه نمایش LED تمام رنگی با پس زمینه صحنه قابل اجاره. صفحه نمایش های LED تمام رنگی داخلی عمدتا شامل P1.6، p2.0، p2.5، P3، P4 و P5 هستند. صفحه نمایش های LED عروسی هتل از P3، P4 و P5 استفاده می کنند.

برای ناحیه تلویزیون شهری LED تمام رنگی، طول و عرض خاص صفحه نمایش را می توان تعیین کرد و طرح تخمین تولید دقیق تری از صفحه نمایش پیشنهاد شده است. اگر فقط یک ناحیه ناهموار است، توصیه می شود نسبت کلی را روی نسبت ۴:۳ ​​یا ۱۶:۹ تنظیم کنید. این می تواند نسبت تصویر را هماهنگ تر کند و جلوه نمایشگر را کامل تر کند. در مورد انتخاب مشخصات و مدل صفحه نمایش، منطقه تولید و فاصله سمعی و بصری تلویزیون شهری باید به طور همزمان در نظر گرفته شود.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\تلویزیون شهری پارسه ال ای دی مناسب لابی هتل_files\UrbanScreenChuckBailey.jpg

کدام نوع از تلویزیون شهری ها در هتل ها استفاده میشود؟

۱٫ P4 و P5 اغلب در هتل ها، هتل ها، رستوران ها و نمایشگاه های داخلی استفاده می شود که معادل صفحه نمایش تلویزیون های LED در مقیاس بزرگ است. آنها همچنین معمولاً به عنوان صفحه نمایش LED در مقیاس بزرگ برای پس زمینه صحنه استفاده می شوند. آنها به عنوان صفحه نمایش صحنه LED در مقیاس بزرگ برای ساخت و ساز صحنه، اجرا و فعالیت های موقت استفاده می شوند. آنها را می توان با خرپا در پشت و قاب های ژاپنی شکل ثابت کرد. به منظور سهولت در جابجایی و حمل و نقل می توان آن را آزادانه بارگیری و تخلیه کرد و یا می توان آن را تک تک جعبه ساخت و با توجه به محیط سایت متصل کرد. به طور کلی جعبه های آهنی و جعبه های آلومینیومی وجود دارد، اما جعبه های هوا نیز وجود دارد.

۲٫ P2.5، P3 و P4 مدل‌های نمایشگر LED با کیفیت بالا در داخل ساختمان هستند که معمولاً در اتاق‌های جلسه، سالن‌های سخنرانی، سالن‌های نمایشگاه، پروژکتورها و راهروها استفاده می‌شوند. آنها برای فاصله دید بیش از ۳ متر و مساحت بیش از ۴ متر مربع مناسب هستند.
اندازه نمایشگر LED تمام رنگی در لابی هتل باید با توجه به محل نصب و محل نصب تعیین شود. در حال حاضر، نشان می دهد که شهر آینده به یکی از راه های مهم برای نشان دادن فرهنگ و شخصیت تبدیل شده است. علاوه بر این، در آینده از نمایشگرهای LED خلاقانه بهتری در هنر محیطی، ظاهر معماری، دکوراسیون داخلی و غیره استفاده خواهد شد.

طبقه گفته متخصان تبلیغات صاحبان رستوران ها و هتل ها اگر می خواهند مشتریان زیادی جذب کنند حتما باید از تلویزیون شهری داخل سالن برای مجموعه کاری خود استفاده کنند زیرا این کار باعث یمشود مشتریان سر گرم بشوند و دفعات زیادی به هتل یا رستوران شما مراجعه کنند.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای تلویزیون شهری پارسه ال ای دی مناسب لابی هتل بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.