تعمیر یخچال فریزر و تعمیر یخچال سایدبای‌ساید در تهران با گارانتی یک‌ساله - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 45777
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 31 خرداد 1400 - 16:42 |

تعمیر یخچال فریزر و تعمیر یخچال سایدبای‌ساید در تهران با گارانتی یک‌ساله

با توجه به این نکته که یخچال از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم‌خانگی در هر خانه محسوب می‌شود، اختلال در کارکرد آن می‌تواند موجب از بین رفتن بسیاری از مواد غذایی و ایجاد مشکلات برای خانواده‌ها شود.
تعمیر یخچال فریزر و تعمیر یخچال سایدبای‌ساید در تهران با گارانتی یک‌ساله

یخچال‌فریزر

با توجه به این نکته که یخچال از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم‌خانگی در هر خانه محسوب می‌شود، اختلال در کارکرد آن می‌تواند موجب از بین رفتن بسیاری از مواد غذایی و ایجاد مشکلات برای خانواده‌ها شود.

یخچال ساید بای ساید

این نوع یخچال که درواقع ترکیبی از یخچال معمولی و فریزر و نوع جدید و دارای تکامل یخچال و فریزر هستند، علاوه بر زیبایی و جادار بودن نسبت به یخچال‌ها و فریزرهای معمولی انرژی کمتری را مصرف می‌کنند.

تعمیر یخچال‌فریزر و ساید بای ساید در تهران

یخچال‌ها لوازم برقی هستند که ممکن است در طول عمرشان به دلایل مختلف دچار اختلال در عملکردشان شوند، برای تعمیر یخچال‌ها و فریزر باید از متخصصانی که در این زمینه آموزش‌دیده‌اند و تجربه بالایی دارند استفاده کنید که دستگاهتان دچار آسیب بیشتر نشود و ایرادش به‌سادگی رفع شود.

نگه‌داری مناسب و اصولی از این وسیله می‌تواند در افزایش طول عمر آن تأثیرگذار باشد، رعایت نکاتی که در افزایش طول عمر یخچال‌ها مؤثرند الزامی است، این نکات شامل

  1. توجه به یخچال هنگام جابه‌جایی

یخچال‌ها از طریق جریان گازی که در لوله‌های پشت یخچال قرار دارند، خنک می‌شوند و کار می‌کنند توجه کنید که ممکن است حین جابه‌جایی لوله‌ها آسیب ببینند یا سوراخ شوند که این اتفاق باعث خارج شدن و کم شدن گاز یخچال شده و موجب کاهش طول عمر یخچال خواهد شد.

یخچال را تا سه ساعت پس از جابه‌جایی به پریز نزنید و از جابه‌جا کردن یخچال روشن خودداری کنید.

  1. تراز بودن یخچال

یکی از مواردی که در افزایش طول عمر یخچال مؤثر است، تراز بودن یخچال است، چراکه موجب گردش یکنواخت گاز در لوله‌ها و افزایش طول عمر یخچال می‌شود.

  1. دمای مناسب یخچال

برای یخچال‌های معمولی دمای مناسب بین ۳۷ تا ۴۰ درجهٔ فارنهایت و برای یخچال‌های فریزر ۵ درجهٔ فارنهایت است، بیشتر بودن این دماها باعث گرم شدن یخچال و خراب شدن غذاها و تولید باکتری می‌شود، کمتر بودن آن‌ها موجب یخ‌زدگی و خراب شدن مواد غذایی می‌شود.

  1. قرار دادن یخچال در جای مناسب

یخچال را در معرض مستقیم نور خورشید و در کنار وسایل گرمازا مانند اجاق‌گاز، آبگرم کن، رادیاتور، شوفاژ و … قرار ندهید.

  1. توجه به فاصلهٔ یخچال تا دیوار

توجه کنید که فاصله یخچال و دیوار پشت آن باید حداقل ۱۰ تا ۲۰ سانتی‌متر باشد، عدم گردش جریان هوا در پشت یخچال می‌تواند موجب فرسودگی و کاهش طول عمر یخچال شود.

  1. توجه به موتور یا کمپرسور یخچال و نظافت آن

قطعه‌ای که گاز یخچال را به درون لوله‌ها می‌فرستند کمپرسور یا موتور یخچال است، آسیب این قطعه می‌تواند موجب اختلال شدید و ازکارافتادن یخچال شود، برای محافظت از این قطعه، آن را مرتب نظافت و تمیز کنید.

  1. نظافت یخچال

برای افزایش کارایی و افزایش طول عمر یخچال هرچند وقت یک‌بار دستگاه را از برق بکشید و آن را با سرکه و جوش‌شیرین تمیز کنید، نظافت یخچال روشن با درب باز موجب ورود هوا گرم به یخچال و آسیب و فشار به موتورش می‌شود، مواد غذایی را دربسته بندی‌های درست و مناسب در یخچال قرار دهید، قرار دادن غذاها در ظروف بدون درب باعث ایجاد بوی بد در یخچال می‌شود.

برای از بین بردن بوی بد یخچال می‌توانید از چندتکه زغال در آن استفاده کنید، زغال بوهای بد یخچال را به خود جذب می‌کند.

  1. توجه به لاستیک دور درب یخچال

پارگی لاستیک دور درب یا خارج شدن لاستیک از جایش می‌تواند موجب ورود جریان هوای گرم به داخل یخچال و آسیب به آن شود، در صورت کثیفی لاستیک آن را با مواد شوینده مناسب تمیز کرده و حتماً خشک‌کنید، برای بازگشت خاصیت آهن‌ربایی لاستیک، آن را با آب جوش نرم کنید، لاستیک پاره دور درب را حتماً تعویض کنید.

  1. پاک کردن برفک یخچال

در تولید یخچال‌های مدرن و جدید از سیستم‌های ضد برفک استفاده می‌شود و به برفک‌زدایی نیاز ندارند اما بهترین روش برای برفک‌زدایی یخچال‌های قدیمی و افزایش کارایی و طول عمر آن‌ها این است که یخچال را ساعاتی از برق بکشید تا برفک‌های آن آب شود، از پاک کردن برفک‌ها با اجسام تیز مانند چاقو جدا خودداری کنید.

  1. مواد داغ را در یخچال قرار ندهید

قرار دادن ظروف و غذاهای داغ موجب گرم شدن هوای یخچال و درنتیجه فشار و آسیب به موتور یخچال می‌شود، برای افزایش کارایی و طول عمر بیشتر یخچال مواد غذایی داغ را در یخچال قرار ندهید، همچنین دقت کنید که در بین ظروفی که در یخچال قرار می‌دهید فاصله مناسب وجود داشته باشد تا هوا در یخچال جریان داشته باشد.

تعمیرگاه معتبر یخچال‌فریزر و ساید بای ساید در تهران

مستر امداد تعمیرگاه معتبر لوازم‌خانگی ازجمله یخچال در شهر تهران است که یا همکاری تکنسین‌های ماهر و متخصص و کارآزموده به تعمیر یخچال فریزهای شما می‌پردازد، این مجموعه در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران دارای شعب می‌باشد و با استفاده از مجوزهای رسمی به تعمیر یخچال مشتریان اقدام می‌کند.

تماس با گروه مسترامداد

برای درخواست خدمات و تعمیرات و پرسش سؤال‌هایتان از طریق شماره‌های درج‌شده در صفحهٔ مستر امداد با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید، کارشناسان به‌صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته در خدمت شما مشتریان گرامی هستند.

تعمیر در محل

با توجه به این موضوع که حمل‌ونقل لوازم‌خانگی ازجمله یخچال هزینه‌بر و سخت است، مجموعه مستر امداد به تعمیر این وسیله در منازل، دفاتر و … مشتریان می‌کند.

ارائه ضمانت و گارانتی یک‌ساله

گروه مستر امداد پس از انجام تعمیرات و خدمات ضمانت‌نامه یک‌ساله به مشتری ارائه می‌دهد، در صورت بروز مجدد مشکل بدون دریافت هزینه دوباره تا یک سال به تعمیر یخچال شما می‌پردازد.

مشکلات رایجی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید و برای حل آن‌ها نیاز به تعمیرکار متخصص دارید.

  1. علت قطع و وصل شدن برق

در این زمان بهتر است سیم‌کشی یخچال توسط تکنسینی متخصص بررسی و عیب‌یابی شود، تکنسین به بررسی نوسانات برق و پریز می‌پردازد، قطعات الکتریک را کنترل می‌کند که دچار اتصالات و ایراد نشده باشند و فرسودگی‌ها و قطعی در اتصالات و قطعات را بررسی می‌کند.

  1. علت نشتی آب از یخچال

این اتفاق می‌تواند دو دلیل داشته باشد

*ایجاد رسوب و یخ‌زدگی لوله تأمین آب، برای رفع این مشکل یخچال را از برق بکشید، خط لوله تأمین آب را بررسی کنید درصورتی‌که لوله تامی آب پاره بود آن را تعویض کنید، اگر خط لوله دچار انسداد و گرفتگی از رسوب بود با تعمیرکاران مسترامداد تماس بگیرید، انسداد به‌وسیله یخ‌زدگی هنگام خاموش بودن دستگاه برطرف می‌شود.

*انسداد در تخلیه یخ‌زدایی یخچال رخ می‌دهد، برای حل این مشکل تخلیه یخ‌زدا را که معمولاً در فریزر قرار دارد بررسی کنید که مسدود نشده باشد، در صورت انسداد مواد را از داخلش خارج کنید، با مقداری آب گرم این قسمت را بشویید، شلنگ تخلیه یخ‌زدا را معمولاً در پشت یخچال قرار دارد بررسی کرده و با مواد شوینده بشویید.

  1. علت عدم خنکی فریزر یخچال‌فریزر ساید بای ساید

پشت یخچال را بررسی کنید که سرد است یا نه توجه کنید که آیا فن اواپراتور یخچال کار می‌کند یا نه اگر صدای آن را نمی‌شنوید و کار نمی‌کند علت داغ شدن موتور می‌تواند کار نکردن فن باشد، درصورتی‌که فن کار می‌کند، گردوخاک کمپرسور موتور را تمیز کنید، شاید کثیفی موتور موجب داغی و گرما در فریزر شده باشد.

  1. علت سروصدای زیاد یخچال

وجود ایراد و خرابی در فن یکی از دلایل سروصدای یخچال است، یخچال‌ها دو نوع فن (کندانسور، اواپراتور) دارند، وجود خرابی در هرکدام می‌تواند علت صدای زیاد یخچال باشد، برای بررسی و عیب‌یابی این دو فن باید یخچال را از برق بکشید.

  1. علت برفک زدن یخچال بدون برفک یا نوفراست

برفک زدن یخچال‌های جدید مدرن می‌تواند علل مختلفی همچون قرار دادن یخچال در جای گرم و نامناسب، خرابی ترموستات، قرار دادن غذای داغ در یخچال و فریزر، خرابی لاستیک دور درب یخچال، عدم رعایت فاصله یخچال با دیوار (عدم جریان هوا در پشت یخچال) داشته باشد.

  1. علت روشن شدن چراغ دیفراست یخچال

دیفراست یخچال درواقع نوعی سنسور است که دمای یخچال را بررسی می‌کند و برای جلوگیری از آسیب به اواپراتور دستگاه قرار دارد، روشن شدن چراغ دیفراست نشان‌دهندهٔ این است که یخچال در حال فرایند عمل یخ‌زدایی است.

  1. علت روشن نشدن چراغ یخچال

سوختگی چراغ یخچال می‌تواند علت روشن نشدن آن باشد که باید آن را تعویض کرد، سالم بودن سرپیچ لامپ را بویسله مولتی متر بسنجید، خرابی سرپیچ، خرابی سوئیچ درب، سوختن خازن برد الکتریکی از دیگر دلایل روشن نشدن لامپ یخچال هستند.

  1. علت جمع شدن آب در کف یخچال و فریزر

گرفتگی راه‌آبی که برای خروج برفک‌ها از یخچال درون آن تعبیه می‌شود می‌تواند یکی از دلایل جمع شدن آب در کف فریزر و یخچال باشد، سوختگی المنت دستگاه از دیگر دلایل جمع شدگی آب در یخچال و یخ‌زن است، برای رفع این ایراد شلنگ داخل راه‌آب را بررسی و تمیز کنید و مقداری آب جوش در لوله آن بریزید.

  1. علت بوی بد یخچال

قرار دادن مواد غذایی یخچال در ظروف بدون در، فاسدشدن مواد درون یخچال و تولید باکتری از دلایل اصلی بوی بد یخچال هستند، برای رفع این مشکل به‌صورت مرتب یخچال خود را تمیز کنید و بشویید، غذاها را با ظرف در بسته و بسته‌بندی مناسب در یخچال قرار دهید، برای رفع بوی بد غذاها از زغال، بوگیر یخچال استفاده کنید.

  1. علت یخ زدن لوله پشت یخچال

این لوله‌ها در عبور جریان گاز و تولید سرمایش یخچال بسیار مهم‌اند، یخ‌زدگی لوله‌های پشت یخچال می‌تواند یخچال را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده و موجب کاهش طول عمر یخچال شود، برای رفع این مورد باید قطعاتی همچون تایمر دیفراست، ترموستات، هیتر دیفراست یخچال توسط تکنسین بررسی و عیب‌یابی شوند.

  1. علت بسته نشدن درب یخچال

بسته نشدن درب یخچال مشکلی جدی است که باید هرچه سریع‌تر آن را رفع کنید، چرا که با بازماندن درب یخچال هوای گرم وارد آن شده و موجب فشار به موتور یخچال می‌شود، همچنین وجب افزایش مصرف انرژی و برق و افزایش هزینه‌ها خواهد شد، در صورت بسته نشدن یخچال لولاها و لاستیک دور درب یخچال را بررسی کنید، توجه کنید که یخچال تراز است یا خیر؟ دقت کنید که مواد غذایی و ظروف درون یخچال مانع بسته شدن درب نباشند.

  1. علت یخ زدن داخل یخچال

سرمای بیش‌ازحد درون یخچال و یخ‌زدگی مواد غذایی در یخچال مشکل مهمی است که باید آن را رفع کنید برای حل این مشکل، باید دمای ترموستات یخچال بررسی شود، ترمیستور باید کنترل شود، غبار روی کویل های کندانسور و خرابی برد یخچال می‌توانند علت یخ‌زدگی یخچال باشند که باید توسط تکنسین متخصص تعمیر و تعویض شود.

برای رفع هرکدام از ایرادات و مشکلات یخچال‌های فریزر و یخچال‌های سایدبای‌ساید خود با مجموعه مستر امداد در تماس باشید.

هزینه‌های تعمیر مسترامداد

هزینه‌های خدمات و تعمیرات با توجه به نوع خدمات و نوع و برند یخچال‌ها متفاوت‌اند، اما تمامی هزینه‌ها تحت نظارت مجموعه مسترامداد و بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرات لوازم‌خانگی می‌باشد، فاکتور هزینه‌ها توسط تکنسین به مشتری ارائه می‌شود.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای تعمیر یخچال فریزر و تعمیر یخچال سایدبای‌ساید در تهران با گارانتی یک‌ساله بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.