بهترین مارک کفپوش pvc چیست؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 85979
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1402 - 10:54 |

بهترین مارک کفپوش pvc چیست؟

طی سال ­های گذشته کفپوش پی ­وی­ سی (PVC) جزو پرطرفدارترین کفپوش­ ها بوده است. مقاومت بسیار بالا در مقابل آب و رطوبت، قابلیت نصب آسان، قیمتی بسیار مناسب و نیز تنوع طرح و مدل از جمله ویژگی ­هایی هستند که باعث شده کفپوش PVC در مکان­‌های مختلف، کاربرد داشته باشد.
بهترین مارک کفپوش pvc چیست؟

طی سال ­های گذشته کفپوش پی ­وی­ سی (PVC) جزو پرطرفدارترین کفپوش­ ها بوده است. مقاومت بسیار بالا در مقابل آب و رطوبت، قابلیت نصب آسان، قیمتی بسیار مناسب و نیز تنوع طرح و مدل از جمله ویژگی ­هایی هستند که باعث شده کفپوش PVC در مکان­‌های مختلف، کاربرد داشته باشد. قطعاً شما نیز برای خرید کفپوش PVC به دنبال بهترین مارک کفپوش PVC خواهید بود. در انتخاب بهترین برند کفپوش PVC نیاز است که فاکتورهای مختلفی چون کیفیت متریال اولیه و روکش­‌ها، دوام و… در نظر گرفته شود. در این مطلب به طور کامل با بهترین مارک این کفپوش جذاب آشنا خواهیم شد:

بهترین مارک کفپوش پی وی سی چیست

کفپوش PVC چیست؟

کفپوش PVC در واقع یک نوع پلیمر لاستیکی نرم است که دارای خاصیت ضدآب می­باشد و به راحتی امکان شستشوی آن وجود خواهد داشت. این کفپوش نوعی از مصالح دکوراتیو جهت کف­‌سازی است که شباهت بسیاری به پارکت چوبی دارد. این کفپوش اگر چه بسیار شبیه به پارکت است اما از نظر کارایی و استحکام نسبت به پارکت­‌های چوبی بسیار مقاوم­تر است و برخلاف پارکت‌­های چوبی در برابر آب مقاوم است و به نوعی مشکلات پارکت­‌ها در این نوع کفپوش برطرف شده است.

قیمت انواع کفپوش پی وی سی به نسبت پارکت­‌ها بسیار مناسب‌­تر است و به همین دلیل امروزه برای مکان­‌های مختلفی، این کفپوش استفاده می­شود. این نوع کفپوش در ابعاد مستطیلی شکل و اغلب در اندازه‌­های ۹۰*۱۵ سانتی­متری و با ضخامتی ۲ تا ۳ میلی­متری تولید می­گردد.

مواد اولیه چه نقشی در کیفیت کفپوش PVC دارد؟

در انتخاب بهترین مارک کفپوش PVC یکی از مهم­‌ترین مواردی که باید به آن توجه شود کیفیت متریالی است که به منظور تولید این کفپوش مورداستفاده قرار گرفته است. بخش اصلی این کفپوش در واقع ساخته شده از پی وی سی است که سبب شده این متریال، محکم و مقاوم شود. این کفپوش همچنین دارای بخش‌­های دیگری چون لایه طرح و لاک UV است.

چنانچه برای ساخت یک کفپوش پی وی سی از متریال پی وی سی، روکش­‌ها یا لایه محافظتی مناسب و باکیفیتی استفاده نشده باشد بی­شک دوام و حتی زیبایی مطلوبی نخواهد داشت و این موضوع تاثیر خود را بر روی کارایی این کفپوش نیز نشان می­دهد. برای همین بهترین کار خرید کفپوش پی وی سی از یک برند معروف و معتبر است.

انواع مارک کفپوش PVC

در بازار کفپوش تهران قطعاً شما با برندهای مختلفی روبرو می­شوید و این موضوع ممکن است انتخاب بهترین برند کفپوش را برای شما دشوار نماید. در ادامه چند مورد از مهم‌­ترین انواع مارک تولیدکننده کفپوش pvc آورده شده‌­اند:

  1. کفپوش pvc برند The best
  2. کفپوش pvc برند پلیژن
  3. کفپوش pvc برند فلورانس
  4. کفپوش pvc برند استراتیفی
  5. کفپوش pvc برند فونیکس
  6. کفپوش pvc برند روستر
  7. کفپوش pvc برند Best flooring

کدام مارک کفپوش pvc بهترین مارک است

کدام مارک کفپوش pvc بهترین مارک است؟

در بخش بالا چند مورد از معروف­‌ترین برندهای تولیدکننده کفپوش پی وی سی نام برده شدند. اما از بین این مارک‌­ها کدام یک، بهترین تولیدکننده است؟ بی­شک محصولات هر یک از این برندها دارای مزایا و مشخصه­‌های خاص خود هستند. یکی از بهترین برندها در این زمینه برند The best است. این برند در تولید کفپوش­‌های پی وی سی از بهترین متریال بهره گرفته و به همین دلیل محصولات آن از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند.

خرید کفپوش مناسب موقع بازسازی و یا تغییر دکوراسیون بنا، دغدغه بسیاری از افراد است. چنانچه بدون آگاهی از کیفیت و قیمت انواع کفپوش طرح پارکت ها و تنها از روی طرح و رنگ اقدام به خرید کنید، حتما پس از مدتی پشیمان می شوید. بر خلاف فرش و موکت یا سایر لوازم دکوراسیون داخلی، معمولا کفپوش ها سال های زیادی تغییر داده نمی شوند. بنابراین استفاده از پوشش های کف جدیدتر همیشه طرفداران زیادتری دارد.

انواع کفپوش pvc طرح پارکت و چوب از مدرن ترین و جدید ترین متریال برای پوشش کف ساختمان های مسکونی، تجاری ، اداری و … هستند که این روزها بسیار محبوب شده اند. با توجه به صرف هزینه برای خرید کفپوش pvc بهتر است از قبل در مورد این متریال اطلاعات کاملی کسب کنید. آیا می دانید کفپوش پی وی سی  از چه ماده ای تولید شده است؟

کفپوش­‌های پی وی سی در مقابل خط و خش مقاومت خیلی خوبی داشته و همچنین به راحتی قابل نظافت هستند. این کفپوش‌­ها ضدآب هستند و به همین دلیل امکان استفاده از آن­ها برای مکان‌­های مختلف وجود خواهد داشت. کفپوش­‌های برند دبست از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار هستند و به راحتی می­توان از آن برای مکان­‌های مختلف استفاده نمود و به راحتی با هر سلیقه و سبک دکوراسیونی متناسب هستند. انواع کفپوش­‌های پی وی سی دبست به صورت مستقیم و بدون واسطه در فروشگاه گامان تزیین جاوید عرضه می­شوند.

کاربرد کفپوش pvc چیست؟

کفپوش پی وی سی یکی از کفپوش­‌هایی است که دارای کاربردهای مختلفی می­باشد و می­توان از آن برای محیط‌­های گوناگون استفاده نمود. به طور کلی می­توان از موارد استفاده از این کفپوش به گزینه‌­های زیر اشاره کرد:

۱٫ استفاده از کفپوش پی وی سی در منزل

کفپوش پی وی سی یکی از انتخاب­‌های جذاب برای بخش­‌های مختلف منزل است. با انتخاب یک کفپوش و با طرح و رنگی متناسب با فضای منزل، می­توان، زیبایی و گرمای خانه را دو چندان کرد. به این منظور باید در انتخاب مدل کفپوش دقت کافی به خرج دارد. این کفپوش به دلیل مقاومتی که در مقابل رطوبت داشته حتی برای سرویس بهداشتی و حمام نیز قابل استفاده است. کفپوش پی وی سی به دلیل عدم نیاز به زیرسازی در کمترین زمان ممکن قابل نصب است و به همین دلیل در بازسازی و مرمت خانه­‌های قدیمی نیز یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می­شود.

استفاده از کفپوش پی وی سی در محیط های اداری

۲٫ استفاده از کفپوش پی وی سی در محیط‌­های اداری و تجاری

در محیط­‌های اداری و تجاری دکوراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به نوعی در جذب افراد بسیار موثر می­باشد. این موضوع باعث شده افراد تلاش زیادی برای ایجاد محیطی شیکی و با دکوراسیونی جذاب به خرج دهند. یکی از موثر­ترین اقداماتی که می­توان به منظور ایجاد یک دکوراسیون شیک و به روز برای یک مکان اداری یا تجاری به خرج داد انتخاب یک کفپوش مناسب است.

 کفپوش پی وی سی یکی از انتخاب­‌های جذاب برای پوشش کف یک اداره، شرکت یا مغازه می­باشد. این کفپوش همچنین یک گزینه مقرون به صرفه، مدرن و مقاوم برای این محیط­ها محسوب می­شود. امروزه حتی برای هتل‌­ها، کافه­‌ها و… نیز از این کفپوش استفاده می­شود.

حرف آخر

این روزها تنوع کفپوش­‌ها بسیار زیاد است اما انتخاب یک کفپوش مقاوم، مقرون به صرفه، ضدآب و نیز با طرح و رنگ متنوع شاید کار چندان آسانی نباشد. کفپوش pvc یکی از کفپوش­‌هایی است که می­توان از آن برای محیط‌­های مختلف استفاده نمود و مزایای متعددی که داشته باعث شده است بهترین کیفیت را از خود نشان دهد.

در فروشگاه گامان تزیین جاوید شما می­توانید انواع کفپوش پی وی سی را از برند باکیفیت دبست با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تهیه نمایید. این فروشگاه به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه کفپوش­‌ های پی وی سی The best ، این محصولات را با مناسب‌­ترین قیمت عرضه می­کند.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای بهترین مارک کفپوش pvc چیست؟ بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.