بهترین جراح چاقی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 45605
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 29 خرداد 1400 - 11:31 |

بهترین جراح چاقی

جراحی های چاقی با بالا رفتن آمار مبتلایان به اضافه وزن روز به روز درحال افزایش است و این نگرانی نیز به دنبال آن ایجاد می شود که چه کسی واجد شرایط انجام چنین جراحی هایی است و بهترین جراح چاقی کیست و چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین جراح چاقی

جراحی های چاقی با بالا رفتن آمار مبتلایان به اضافه وزن روز به روز درحال افزایش است و این نگرانی نیز به دنبال آن ایجاد می شود که چه کسی واجد شرایط انجام چنین جراحی هایی است و بهترین جراح چاقی کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

توصیه ما به شما همواره جراح چاقی دکتر مهدی سلیمی است.

ما در این مقاله تمام این نکات را بررسی می کنیم و به آن ها پاسخ می دهیم.

فهرست مطالب

  1. بهترین جراح چاقی کیست؟
  2. چگونه بهترین جراح چاقی را بشناسیم؟
  3. اهمیت مدرک یک پزشک
  4. خصوصیات بهترین جراح چاقی

 

 

  1. بهترین جراح چاقی کیست؟

بهترین  جراح چاقی  مانند تمام متخصصان این رشته باید یک جراح ماهر باشد. جراح ماهر شخصی است که پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی، دوره تخصصی جراحی را نیز به پایان رسانده است.

سپس، در زمینه فلوشیپ پیشرفته، جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی لاغری تحصیل نموده است.

بنابراین اگر به دنبال بهترین  جراح چاقی هستید، توجه داشته باشید که جراحی چاقی باید توسط جراحی با تخصص پیشرفته لاپاراسکوپی انجام شود. بی توجهی و سهل انگاری در انتخاب پزشک می تواند باعث تاسف در آینده شود.

امروزه همه جراحی های پزشکی به یک فوق تخصص تبدیل شده اند.

این امر باعث می شود که پزشک در یک منطقه خاص محدود شود و تمام توجه خود را به آن کار معطوف کند. پس بهترین جراح چاقی کسی است که تمام مدارج دانشگاهی و مراحل آموزش را پشت سر گذاشته باشد.

دکتر سلیمی یکی از بهترین جراح های چاقی در کشور می تواند به عنوان یک فوق متخصص گزینه مناسبی برای عمل های لاغری شما باشد.

 


 

  1. چگونه بهترین جراح چاقی را بشناسیم؟
  • تحقیق در مورد تاریخچه جراحی های پزشکان:

یکی از نکات مهم در انتخاب پزشک خوب دیدن نمونه کارهایی از جراح مورد نظر شماست که می تواند به شما در ارزیابی مهارت پزشک کمک کند.

شما می توانید با بیماران وی ملاقات کرده و شرایط بعد از عمل را با شرایط قبل از عمل در بیماران پزشک مقایسه کنید.

این مقایسه به شما کمک می کند مهارت های جراح را به خوبی ارزیابی کنید. با این کار حتی می توانید نتیجه جراحی را از نظر تغییرات ظاهری در خود تصور کنید.

 

  • راجع به عمل تحقیق کنید

قبل از جراحی، باید دانش خود را به تمام مراحل، یعنی جراحی های لاغری، اضافه کنید. به طور خاص، شما باید در مورد جراحی چاقی و نحوه انجام آن بدانید.

در میان جراحی های لاغری، بای پس و آستین بیشترین درخواست را دارند. به همین دلیل شما باید در مورد هر دو آنها بدانید و تفاوت ها و نحوه انجام آنها را بدانید.

 

می توانید از افرادی که این جراحی را تجربه کرده اند در مورد جراحی مشاوره بگیرید و در مورد نگرانی ها و سوالات خود با آنها صحبت کنید.

رضایت یا عدم رضایت آنها می تواند معیاری برای انتخاب روش و پزشک مناسب برای شما باشد.

در نتیجه، مشاوره با چنین افرادی به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند.

 

  • از اینترنت کمک بگیرید

می توانید پزشک خود را در فضای مجازی دنبال کنید تا وی را به درستی بشناسید یا در صورت وجود به وب سایت شخصی پزشک مراجعه کنید. به عنوان مثال، شما باید در اینترنت دکتر سلیمی را که به عنوان بهترین  جراح چاقی  شناخته می شود جستجو کنید.

به این ترتیب شما می توانید نظراتی را که بیماران دیگر برای پزشک گذاشته اند مشاهده و تجزیه و تحلیل کنید و همچنین جلسات پرسش و پاسخی که برخی پزشکان با بیماران خود در فضای مجازی برگزار می کنند می تواند مفید باشد. بنابراین ضروری است که آدرس پزشک خود را در شبکه داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که بازخورد منفی ممکن است به دلیل حسادت یا رقابت شغلی باشد. زیرا رقابت زیادی در این زمینه وجود دارد و فضای آزاد اظهار نظر در فضای مجازی مانع اظهارنظر هیچکس نمی شود. بنابراین، باید از توجه زیاد به آن خودداری کنید.

 

  1. اهمیت مدرک یک پزشک

علم پزشکی به عنوان یک صنعت پویا و دانش روزانه در حال تغییر است و لازم است که یک جراح و پزشک ایده آل علاوه بر داشتن مدرک فوق تخصص در رشته خود، اطلاعات خود را در مورد حرفه خود به طور مداوم به روز کند.

جراحی چاقی باید به کسی سپرده شود که دارای مدرک جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و لاغری است و در این زمینه تحصیل کرده و آموخته است. این بدان معنی است که شما باید اطمینان حاصل کنید که جراح دارای مدرک بورسیه پیشرفته لاپاراسکوپی است.

گفتیم که جراحی چاقی به چند روش انجام می شود، یکی از آنها از طریق لاپاراسکوپی است. اگر پزشکی که ما به دنبالش هستیم فقط در این زمینه تجربه کسب کرده است و تحصیلات فوق تخصصی لاپاراسکوپی را به پایان نرسانده و دوره های علمی خود را نیز طی نکرده است، در نسخه خود به عنوان یک جراح عمومی و لاپاراسکوپی معرفی می شود. با این حال، اگر دکتر در مهر و نسخه خود بیان کند، “بورس فوق تخصص لاپاراسکوپی” به این معنی است که وی دانش، تحصیلات و مدارک لازم برای جراحی چاقی را دارد.

رشته جراحی عمومی نیز به عنوان یکی از رشته های ارزشمند شناخته می شود. اما عملیاتی مانند جراحی چاقی برای انجام توسط یک متخصص در این زمینه ضروری است.

ما جراحی چاقی را یکی از کم خطر ترین جراحی های لاغری می دانیم و امروزه جراحی های لاغری که نتایج دائمی دارند، به عنوان کم خطر ترین جراحی های جهان محسوب می شوند. با این وجود نمی توان احتمال بروز مشکل در حین عمل یا حتی مدت ها پس از آن را نادیده گرفت. کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که با مشورت با یک متخصص و جراح حرفه ای خطر عوارض مختلف را کاهش دهیم یا حتی آنها را به صفر برسانیم. اگر در انتخاب پزشک این نکات را رعایت نکنید، احتمال خطا و مواجهه با مشکلات زیادی وجود دارد.

با مطالعه لاپاراسکوپی و کلیه علوم مرتبط با این عمل ها، جراح لاغری می تواند مشکلات کوچک و بزرگ احتمالی را تشخیص داده و راه های مقابله با آن را به خوبی بیاموزد و آنها را با خونسردی حل کند. این تجارب و دانش جز از طریق آموزش امکان پذیر نیست، به همین دلیل است که تأکید زیادی بر داشتن مدرک معتبر وجود دارد.

 

 

  1. دیگر خصوصیات بهترین جراح چاقی

علاوه بر این، چند نکته دیگر وجود دارد که می تواند به عنوان ویژگی های یک پزشک خوب ذکر شود.

یک پزشک در درجه اول با مشکلات و مشکلات مقابله با بیماری آشنا است و سلامت بیمار را در درجه اول قرار می دهد. به همین ترتیب، پزشک علاوه بر توجه به سلامت جسمی بیمار، باید به روح، سلیقه و اعتقادات انسان احترام بگذارد.

مفهوم بهترین از دیدگاه هر انسانی متفاوت است، اما به طور کلی می توان به خصوصیات زیر یک  جراح چاقی خوب اشاره کرد.

  • تعهد برای یک پزشک از عمومی تا فوق تخصص بسیار مهم است.
  • سواد، علم و دانش و درجه مناسب مربوط به عملی که انجام می دهد نیز بسیار مهم است.
  • تحت هیچ شرایطی پزشک نباید بیمار را به عنوان منبع درآمد بداند و احترام گذاشتن به بیمار به عنوان یک انسان قبل از هر چیز ضروری است.
  • پاسخ دادن ویژگی مثبت یک پزشک خوب است.
  • پزشک همچنین باید از این عمل آگاهی داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بیمار بتواند به آن مراجعه کند.
  • پزشک باید تا زمان کامل شدن روند بهبودی در کنار بیمار باشد.
  • جراح بای پس بایستی رژیم غذایی بیمار را کنترل کند تا زمانی که بیمار کاملا با رژیم جدید خود عادت کند و مشکلی با آن نداشته باشد.

 

این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا در عملی که در پیش دارید از حضور بهترین جراح چاقی بهره ببرید و بتوانید بازدهی عمل را به حداکثر برسانید. از اهمیت سپردن عمل به بهترین جراح چاقی مطالبی عنوان کردیم که امیدواریم به کارتان بیاید.

 

 

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای بهترین جراح چاقی بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.