بررسی ارزهای موجود در صرافی نیل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55036
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ |

بررسی ارزهای موجود در صرافی نیل

با معروف شدن بازار ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی‌ها، نوسانات جذاب باعث شده افراد زیادی تمایل به ورود به این بازار داشته باشند.
بررسی ارزهای موجود در صرافی نیل

با معروف شدن بازار ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی‌ها، نوسانات جذاب باعث شده افراد زیادی تمایل به ورود به این بازار داشته باشند. ثبت­نام در صرافی اولین قدم برای ورود به بازار ارز دیجیتال است. درست مثل نیاز به ثبت­نام در سجام و کارگزاران بورس برای حضور و شرکت در بازار بورس! حال این سوال پیش می­آید که کدام صرافی امن و معتبر است و کدام ارزهای دیجیتال را با خدماتی مناسب ارائه می­دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با ارزهای دیجیتالی که صرافی نیل که یکی­ از معتبرترین صرافی­های ایرانی است آشنا کنیم.

معرفی 5 اکسچنج غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال - بلاکچین برای مبتدیان

الون

یکی از ارزهای موجود در صرافی نیل ، ارز دیجیتال الون ELON Mars نام دارد. این توکن در شبکه اصلی اتریوم و آدرس قرارداد هوشمند واقع است:x761d38e5ddf6ccf6cf7c55759d5210750b5d60f3

تعداد کل توکن­های این ارز دیجیتال۱۰۰۰تریلیارد توکن ELON است. ۵۰٪از کل بهVitalik Butrin (ایجاد ارز دیجیتال اتریوم) ارسال شد و۵۰٪باقی مانده از توکن­ها با یون­ها مبادله شدند. که ۵۰ درصد از توکن­های ارسال شده به Vitalik به­ عنوان نماد صلح سوزانده شد. ویتالیک بوترین همین کار را برای شیبا و دوج کوین انجام داد تا از ابتدای توزیع این توکن­ها را متعادل کند و با ماهیت بلاک چین که ایجاد تمرکزدزدایی است سازگار باشد.

الون ماسک فاش کرد Spacex دارای بیت کوین است » سینفو درگاه اطلاعات سرمایه  گذاری

بیت کوین

بیت کوین یک ارز پیچیده و نسبتا با عملکرد و کارایی جدید و جذاب است و فقط به صورت آنلاین دردسترس می­باشد. این ارز دیجیتال توسط صرافی نیل پشتیبانی می­شود و به کاربر اجازه می­دهد تا حد زیادی ناشناس بماند. بیت کوین ارزی است که برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات درست مانند یورو یا دلار آمریکا طراحی شده است، اما این ارز دیجیتال با ارز سنتی بسیارمتفاوت می­باشد. بیت کوین در سال ۲۰۰۸ توسط شخصی با نام مستعار “ساتوشی ناکاموتو” ایجاد شد. این شخص مقاله­ای منتشر کرد که در آن نحوه عملکرد بیت کوین را توضیح داده بود تنها یک سال بعد شروع به تجارت و استخراج ارز کرد. دلیل جذب مردم به ارزهای دیجیتال نبود واسطه و بانک با هزینه­های سنگین است. از آنجایی که این ارز کاملا آنلاین می­باشد، شناسه کیف پول شما همان چیزی است که در تراکنش­ها استفاده می­شود.

شیبا اینو

نام اصلی شیبا اینو از یک نژاد سگ ژاپنی گرفته شده است. باتوجه به رشد بالای دوج کوین، توکن­های زیادی در پی این رویداد ایجاد شد که شیبا یکی از آنها بود. بسیاری از بازاریابان از شیبا و دوج کوین به عنوان شت کوین یاد می­کنند، زیرا معتقدند ارزش کمی دارند و صرفاً برای سرگرمی ایجاد شده­اند. همانطورکه می­د­انید، دوج کوین ابتدا به­عنوان یک جوک و شوخی معرفی شد که بعدها به نام میم کوین شناخته شد. درادامه روند ساخت چنین میم­هایی، شیبا اینو نیز ساخته شد و توانست جایگاه خوبی مانند رقیب خود کسب کند. شیبا اینو کسب ­و کار خود را بیش ­از یک سال پیش ­آغاز کرد و بر روی پلتفرم اتریوم کار می­کند و دارای بلاک چین نیست.

نکته جالب در مورد ارزهای دیجیتال این است که شما می­توانید میلیاردها یا تریلیون­ها واحد از آنها را داشته باشید و مانند سایر ارزهای دیجیتال هیچ مشکلی وجود ندارد. براساس اخبار و اطلاعات منتشر شده از سایت رسمی این رمز ارز، این ارز معاملات خود را در بستر غیرمتمرکز شیبا سوآپ انجام می دهد. آنها همچنین قصد دارند در آینده دو توکن دیگر را با حروف Lish و Boon در همان پلتفرم راه­اندازی کنند. شیبا اینو بیشتر محبوبیت خود را مدیون کاربران چینی است. صرافیHoubi چینی را می­توان بزرگترین مرکز معاملاتی این ارز دانست، زیرا از همان ابتدای عرضه این توکن، کاربران چینی حاضر در این صرافی علاقه زیادی به آن نشان دادند و باعث شدند قیمت آن رشد چشمگیری داشته باشد و تبدیل به توکن شود.

کیشو اینو

می توان گفت ساختار و عملکرد این کد مشابه ارزهای رمزنگاری شده مانند شیبا اینو است. همانطور که مستحضرید میم کوین جایگاه مهمی در بین کاربران پیدا کرده است، در واقع آینده این مدل ارزی یکی از مهم ترین نکاتی است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. یکی از موضوعات مثبتی که در بین سرمایه گذاران این ارزهای دیجیتال وجود دارد، صحبت تولیدکنندگان این ارز دیجیتال از آینده آن می­باشد که قرار است در آینده نزدیک بیشتر از یک میم کوین باشد. در ۱۷ اپریل ۲۰۲۱، ارز دیجیتال کیشو اینو وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و به سرعت رشد کرد و در همان سال به یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد. ارز دیجیتال کیشو اینو که توسط صرافی نیل نیز پشتیبانی می­شود، مبتنی بر بلاک چین اتریوم است.

معرفی ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) و راه های خرید آن - خبرگزاری بازار

سیف مون

سیف مون رمزارز آلت کوین یکی از ارزهای پشتیبانی شونده توسط صرافی نیل، می­باشد. این ارز دیجیتال مبتنی­ بر بلاک چین است و دقیقاً مانند بیت کوین کار می­کند؛ البته تفاوت­هایی نیز وجود دارد. این ارز دیجیتال که در مارس ۲۰۲۱ راه اندازی شد، بیش­از۱ میلیون کاربر را جمع­ آوری کرد. ویژگی منحصر به­ فرد SafeMoon این است که هرکسی که توکن خود را به­ فروش برساند ۱۰٪کارمزد دریافت خواهد کرد. سپس ۵٪از این هزینه را بین سایر دارندگان SafeMoon تقسیم می­کند. درواقع به کسانی که توکن­های خود را نگه می­دارند پاداش می­دهد و انگیزه فروش توکن­ها را کاهش می­دهد.

یکی از انتقادات ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین این است که آنها از هدف اصلی خود یعنی ایجاد یک ارز غیرمتمرکز و کارآمد که به راحتی سرمایه گذاری می­شود دور شده­اند. اگرچه هنوز مشخص نیست که واقعاً چه چیزی را می‌توانید با SafeMoon خریداری کنید ولی کارمزد فروش، مالکین را تشویق می‌کند تا توکن‌های خود را درحال حاضر به فروش نرسانند.ارز دیجیتال سیف مون پروژه جدی­تری نسبت به دوج کوین است و شعار آن این است که یک ارز دیجیتال امن در ماه است.

اکیتا

ارز اکیتا یک توکن مبتنی­بر اتریوم می­باشد که یکی­از روندهای جدید در میم کوین­ها در چند وقت گذشته بوده است. این سطح اعتبار باعث شده است که ویتالیک بورین(خالق اتریوم) نیمی­ از کل کد ارز اکیتا را بخرد. قیمت فعلی ارز اکیتا در صرافی نیل حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۶۴۸ دلار است. این پروژه بر اساس پلتفرم اتریوم است که کاملاً غیرمتمرکز است. اطلاعات اصلی درمورد اکیتا توکن این است که آقای بوترین، مالک ۵۰درصد از کل توکن­های این پروژه است. در واقع ویتالیک دو ارز شیبا اینو و اکیتا را در هولد کردن حفظ کرده است. این موضوع جنجال زیادی در رسانه­های ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است و بسیاری معتقدند که ارز اکیتا می­تواند یکی از معتبرترین میم کوین­ها باشد.

آینده ارز دیجیتال آکیتا (AKITA) و فرصت های سرمایه گذاری | آکادمی  سرمایه‌گذاری

فگ

دنیای ارزهای دیجیتال به ­دلیل ارتباط با فناوری، هر روز شاهد ظهور و گسترش فناوری­های جدید و متنوع است. FEG یک توکن جدید است که در اوایل سال ۲۰۲۱ در بلاک چین اتریوم و شبکه هوشمند بایننس راه اندازی شد و از صرافی نیل هم قابل تهیه می­باشد. نام این پروژه برگرفته از عبارتFeed Every Gorilla است که یکی­ازچندین برنامه حفاظت از حیوانات شناخته می­شود؛ این جمله به معنای به هر گوریل غذا دهید می­باشد. شعار فگ، “در آینده دیفای باشید” و هدف آن تغییر طراحی و توسعه DeFi اعلام شده است. ایجاد امنیت بیشتر، کارایی بیشتر(کاهش نویز)و سیستم پاداش بهتر از ایده­ها و اهداف این پروژه است. پروژه FEG علاوه ­بر ارائه توکن، خدماتی مانندFEGex، غ(رپ کردن توکن)، FEGtrack(نظارت ­بر حرکت و گردش توکن و وضعیت بازار) و FEGfaucet (دریافت هدایا) را نیز ارائه می­دهد.

توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن - تکراتو

صرافی نیل، مرکز ارزهای دیجیتال مطمئن

به تازگی کسب سود از ارز‌های دیجیتال بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. قبل ­از ورود هیجانی برای کسب سود، ابتدا نیاز است تا با ارزهای دیجیتال متنوع این بازار آشنا شوید. در این مطلب سعی نمودیم تا شما را با این ارزهای دیجیتال معتبر که در صرافی نیل عرضه می­شود آشنا کنیم. صرافی‌های متعدد بسیاری در زمینه ارز دیجیتال فعالیت نموده و کسب اطلاعات و اعتماد به آنان دشوار است. سرمایه ‌گذاران و کسانی که قصد ورود به این بازار دارند ابتدا باید به کسب اطلاعات وسیع در این حوزه بپردازند و با دید باز وارد این بازار شوند.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.