بالا بردن امنیت درب خانه با تکنولوژی نوین - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83206
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۲۳ |

بالا بردن امنیت درب خانه با تکنولوژی نوین

بر اساس آمار منتشر شده، 34 درصد سرقت ها از طریق درب ورودی آپارتمان ها انجام می شود. ورودی خانه اولین جایی است که دزد ورود می کند. در نتیجه افزایش امنیت درب آپارتمان بسیار مهم خواهد بود.
بالا بردن امنیت درب خانه با تکنولوژی نوین

بر اساس آمار منتشر شده، ۳۴ درصد سرقت ها از طریق درب ورودی آپارتمان ها انجام می شود. ورودی خانه اولین جایی است که دزد ورود می کند. در نتیجه افزایش امنیت درب آپارتمان بسیار مهم خواهد بود. همچنین بسیاری از سارقان ابزار مخصوصی برای باز کردن درها دارند. حتی قوی ترین انواع درها نیز نمی توانند از ورود غریبه ها به خانه جلوگیری کنند. البته استفاده از وسایل امنیتی خاص باعث مقاومت بیشتر در ورودی آپارتمان ها می شود. در این مقاله به معرفی جدیدترین وسیله امنیتی بسیار مهم  یعنی قفل دیجیتال برای افزایش امنیت منزل یا محل کار می پردازیم. بنابراین برای جلوگیری از سرقت وسایل گران قیمت خود، حتما تا پایان این مطلب حضور داشته باشید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\بالا بردن امنیت درب خانه با تکنولوژی نوین_files\images_1678791926_641054f682d27.jpg

قفل دیجیتال چیست و چه وظایفی دارد؟

پیشرفت تکنولوژی های مختلف تاثیر زیادی در آسان شدن زندگی مردم دارد و دنیای بدون تکنولوژی مکان مناسب و امنی برای زندگی نیست. در نتیجه قفل های دیجیتال به محض تولید و ورود به بازار مورد استقبال مردم قرار گرفت. به طور کلی قفل های دیجیتال نمونه ای از قفل های پیشرفته هستند که به جای کلیدهای فیزیکی برای باز و بسته کردن در از آن استفاده می کنند. با نصب این نوع قفل ها بر روی درب های ضد سرقت می توانید با خیالی آسوده از منزل خود خارج شوید و از ایمنی آن اطمینان حاصل کنید.

قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتال درب جلو را طوری طراحی کنید که فرد مورد نظر شناسایی شده و در صورت تایید قفل درب را باز کند. برای باز کردن این قفل ها از روش های ورودی رمز عبور، تشخیص چهره، اثر انگشت یا نمایش کارت استفاده می شود که امنیت بالایی را برای خانواده فراهم می کند.

انواع قفل دیجیتال امنیتی

قفل بیومتریک

قفل های بیومتریک را می توان با استفاده از انواع علائم حیاتی مانند اثر انگشت، صدا، شبکیه چشم و صورت باز کرد. مزیت چنین قفلی این است که می توانید پروفایل های زیادی برای افراد مختلف ایجاد کنید تا داده های مربوط به هر فرد جداگانه ذخیره شود.

قفل کارتی ضد سرقت درب

این قفل عملکرد جالبی دارد. هنگامی که کارت به قفل کارتی درب نزدیک می شود، اطلاعات آن به حافظه قفل ارسال شده و در داخل آن ذخیره می شود. بعداً اگر کارت نزدیک قفل کارتی درب ضد سرقت باشد، اطلاعات آن در مقابل قفل بررسی می شود. اگر اطلاعات مطابقت داشته باشد، شخص دسترسی خواهد داشت. این قفل کارتی در خانه ها و هتل های مجلل استفاده می شود. از مزایای قفل های دیجیتال کارتی می توان به هشدارهای ضد سرقت، کنترل ورود و خروج از راه دور، ایجاد مجوز دسترسی برای افراد خاص، دسترسی غیرمجاز به درب ورودی، رمزگذاری اطلاعات کاربران با استفاده از سیستم هوشمند و عدم هک اشاره کرد.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\بالا بردن امنیت درب خانه با تکنولوژی نوین_files\images_1678791955_6410551305cde.jpg

درب ورودی خود را با قفل دیجیتالی محافظت کنید

حفاظت از درب ورودی به عنوان آخرین نقطه دسترسی به ساختمان همواره دغدغه اصلی همه مردم دنیا بوده است. افزایش امنیت درب ورودی برای جلوگیری از ورود سارقان و افراد غیر مجاز به داخل منزل ضروری است. قفل های مکانیکی قدیمی به راحتی باز می شوند. این منجر به حوادث امنیتی جبران ناپذیری می شود که خانه یا محل زندگی شما را تهدید می کند. با قفل دیجیتال درب تمام این تهدیدات از بین رفته و مهاجمان و سارقان را از خانه شما دور می کند. همانطور که گفته شد می توان از این نوع قفل برای کنترل ورود و خروج افراد مختلف استفاده کرد.

تجربه امنیت و راحتی با دستگیره دیجیتال

دستگیره دیجیتال درب وسیله ای است که می توان آن را با وسایلی مانند رمز عبور، کارت، اثر انگشت و تلفن باز کرد. این نوع دسترسی ها غیر قابل کپی کردن هستن بنابراین دسترسی غیرمجاز غیرممکن است به همین دلیل، تنها افرادی که در تاپیک شناسایی شده اند می توانند به آن دسترسی داشته باشند که این به کاربران اطمینان خاطر می دهد.

سیستم قفل ضد سرقت هوشمند پیشرفته

قفل دیجیتال درب با سیستم های امنیتی و هشدار دهنده بهترین راه برای تعویض قفل های قدیمی و مکانیکی است. سرقت، آتش سوزی و غیره موارد امنیتی هستن که در صورت وقوع آن یک هشدار به تلفن همراه شما یا مکان امنی مانند کلانتری ارسال می شود.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\بالا بردن امنیت درب خانه با تکنولوژی نوین_files\images_1678791980_6410552c744e0.jpg

کنترل از راه دور دستگیره دیجیتال

همانطور که گفته شد این نوع قفل ها را می توان با استفاده از تلفن همراه کنترل کرد. به این ترتیب به راحتی می توانید ورود و خروج افراد را کنترل کرده و در صورت لزوم قفل دیجیتالی درب را برای افراد مورد علاقه خود مانند دوستان و اعضای خانواده که پشت در می مانند را فعال کنید. همچنین در صورت اعمال زور بدون مجوز و ورود بدون مجوز به داخل ساختمان بلافاصله با تلفن همراه به شما اخطار داده می شود. یکی دیگر از ویژگی های این نوع کنترل، اطمینان از بسته بودن درب است.

مکانیزم حفاظت از حریم خصوصی در قفل دیجیتال درب

با باز کردن این دستگاه روی کلید دیجیتالی درب از داخل، حتی با تمام روش های دسترسی مشخص شده مانند رمز، کارت، اثر انگشت یا تلفن همراه، درب باز نمی شود. تنها در صورتی می توان در را از بیرون باز کرد که از داخل مجاز باشد و دستگاه توسط اعضای خانواده در داخل خانه خاموش شده باشد. از این قابلیت برای افزایش امنیت اعضای خانواده و حفظ حریم خصوصی افراد داخل خانه استفاده می شود.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\بالا بردن امنیت درب خانه با تکنولوژی نوین_files\images_1678792000_64105540110e1.jpg

نتیجه گیری

امروزه با افزایش سرقت باید به فکر چاره باشید تا خود و خانوادتان را از دست سارقان در امان نگه دارید. قفل دیجیتال تکتولوژی نسبتا ظهوری است که از جان و مال شما محافظت می کند. برای خرید انواع قفل هوشمند و دیجیتالی می توانید به نشانی www.samsunglock.support مراجعه کرده و  از برندهای مطرح قفل را خریداری نمایید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.