انجام خدمات سئو توسط شرکت ریراکو سئو - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 64371
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ |

انجام خدمات سئو توسط شرکت ریراکو سئو

آیا برای افزایش ترافیک و فروش سایت خود به خدمات سئو نیاز دارید؟ آیا تیمی برای سئو کردن سایت دارید، اما برای هدایت این تیم نیاز به یک نقشه راه دارید؟ یا شاید خودتان سئو را به عهده گرفته اید؛ اما حفره هایی مثل محتواهای باکیفیت در آن دارید.
انجام خدمات سئو توسط شرکت ریراکو سئو

آیا برای افزایش ترافیک و فروش سایت خود به خدمات سئو نیاز دارید؟ آیا تیمی برای سئو کردن سایت دارید، اما برای هدایت این تیم نیاز به یک نقشه راه دارید؟ یا شاید خودتان سئو را به عهده گرفته اید؛ اما حفره هایی مثل محتواهای باکیفیت در آن دارید. در هر صورت تیم باتجربه و متخصص ریراکو سئو آماده اند تا خدمات چندبعدی سئو را به شما همراهان ارائه دهند. در ادامه با انواع خدمات سئو که در این مجموعه در اختیارتان قرار دارد آشنا می‌ شویم.

خدمات ریراکو سئو شامل چه اقداماتی می شود؟

هدف از سئو کردن سایت ها این است که بتوانیم تا جای ممکن قوانین و چارچوب های گوگل (و موتورهای جست و جوی دیگر) را روی سایتمان پیاده کنیم. اگر در این کار موفق باشیم و به سطح قابل قبولی برسیم، گوگل هم در ازای آن رتبه خوبی به ما می دهد. تا جایی که می توانیم صفحات سایت خود را در صفحه اول نتایج گوگل به کاربران نشان دهیم.

از طرف دیگر گوگل بیش از ۲۰۰ فاکتور دارد که انتظار دارد سایت ها آنها را رعایت کنند! بنابراین یک استراتژی سئو خوب باید همه این اقدامات ریز و درشت سئو را در بر بگیرد. این همان کاری است که اعضای تیم ریراکو برای کسب و کار شما انجام می دهند. طراحی استراتژی های جامع و به روزرسانی این استراتژی بر اساس نیازهای به روز سایت، از جمله خدماتی است که باید از جانب تیم های سئو ارائه شود.

اما در این بین بعضی از فاکتورهای گوگل مهم تر از باقی آنهاست. هر یک از این فاکتورها برای ارتقای سئو سایت حتماً لازم اند؛ اما به تنهایی کافی نیستند. در ادامه با مهم ترین جنبه های سئو سایت ها که جزو خدمات سئو ریراکو نیز هستند آشنا می‌ شویم.

مشاوره سئو

بسیاری از کسب و کارها یک تیم برای سئو کردن سایت دارند؛ اما نمی دانند باید کار را از کجا شروع کنند و چه قدم هایی بردارند. اینجاست که مشاوره گرفتن از یک تیم سئو حرفه ای می تواند گره گشای کارتان باشد.

در خدمات مشاوره سئو ریراکو، کارشناسان سئو ابتدا سایت شما را به کمک ابزارهای وب مستر آنالیز می کنند تا به دید روشنی نسبت به وضعیت فعلی آن برسند. سپس شما را در جریان اقداماتی که سایت شما برای سئو شدن نیاز دارد قرار می دهند. همینطور پیشنهاداتی را برای انتخاب کلمات کلیدی و همینطور روش های تبلیغاتی ارائه می دهند و حدود هزینه های این روش های تبلیغاتی را هم برآورد می کنند.

تولید محتوا در سئو

اهمیت تولید محتوا در سئو

حتی اگر کمی با دنیای سئو آشنا باشید، می دانید که بهینه سازی سایت ها در گرو تولید و انتشار محتواهای باکیفیت است. کسب و کارهای زیادی هستند که برای سئو سایتشان هزینه های هنگفتی را صرف می کنند؛ اما نتیجه نهایی فاصله زیادی با انتظاراتشان دارد. در بیشتر این کسب و کارها، “محتوا” همان مهره گمشده است.

اگر برای کسب و کار خود (در هر حوزه ای) نیاز به محتواهای یونیک، باکیفیت و سئو شده دارید، می توانید با تیم تولید محتوا ریراکو همکاری کنید. محتواهای این تیم محدود به مقاله های متنی نمی شود؛ بلکه اگر بخواهید یک قدم فراتر بروید و انواع دیگر محتوا را در سایت منتشر کنید هم ریراکو همراه شما خواهد بود. تصویر، اینفوگرافی، ویدئو و موشن گرافیک، پادکست و … جدید و منحصر به فرد شما توسط اعضای باتجربه و خُبره ریراکو تولید خواهند شد.

آنالیز سئو

خدمات آنالیز سئو، رابطه تنگاتنگی با مشاوره سئو دارد. به این تفاوت که در آنالیز سئو، تمرکز اعضای تیم به طور ویژه بر استفاده از ابزارهای تحلیل رایگان و غیر رایگان وب مستر است.

در فرآیند آنالیز سئو چند فاکتور تحلیل و بررسی می شوند:

  • سرعت سایت
  • محتوای سایت
  • وضعیت رقبا
  • وضعیت بک لینک های سایت
  • کیفیت طراحی سایت (ریسپانسیو بودن سایت)
  • کلمات کلیدی استفاده شده
  • وضعیت لینک های داخلی و خارجی

در قدم بعدی نتایج این تحلیل ها در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید ادامه مسیر سئو سایت خود را بر اساس آنها پایه ریزی کنید.

برنامه ریزی و مدیریت کمپین های رپورتاژ

رپورتاژها، مقاله هایی هستند که از طرف شما در سایت های دیگر منتشر می شوند. به این مقاله ها “پست مهمان” هم گفته می شود. اما هدف از انتشار رپورتاژ چیست؟

  1. دریافت بک لینک (لینکی که در رپورتاژ سایت طرف مقابل به سایت شما داده می شود)
  2. دریافت ترافیک ارگانیک (کاربرانی که مقاله شما را در یک سایت پربازدید دیگر می بینند و روی لینک های سایت شما کلیک می کنند)

هر دو مورد بالا، دستاوردهای طلایی و ارزشمندی هستند که رپورتاژها برای شما به ارمغان می آورند.

اما رپورتاژهایمان را با چه موضوعاتی بنویسیم؟ در کدام سایت ها منتشر کنیم؟ هر چند وقت یک بار رپورتاژ اگهی داشته باشیم؟ همه اینها سؤال هایی هستند که تیم مدیریت رپورتاژ ریراکو به آنها پاسخ می دهند و برای آنها برنامه ریزی می کنند.

ارائه گزارش ماهانه از نتیجه کار

به عنوان کارفرمایی که سئو سایت خود را به تیمی سپرده است، قطعاً برایتان مهم است که در جریان تغییرات و رشد پلکانی سایت خود باشید. به همین منظور تیم ریراکو گزارش هایی را به صورت ماهانه به شما ارائه خواهند داد. تفاوتی ندارد که کدام بخش سئو سایتتان را به ریراکو بسپارید، گزارش ماهانه یکی از مراحل ثابت همه خدمات سئو خواهد بود.

سئو پله‌ ترقی کسب ‌و کار شما در تمام حوزه ها

سئو یک پله ترقی برای تمامی کسب و کار ها

فرقی نمی کند که یک سایت فروشگاهی دارید یا یک سایت آموزشی، شرکتی، گردشگری یا … . حتی تفاوتی ندارد که سایت خود را با وردپرس طراحی کرده اید یا با سیستم مدیریت محتوای دیگری مثل جوملا. در هر صورت سئو پله ترقی کسب و کار شما خواهد بود.

لازم است اشاره کنیم که از آنجایی که بعضی از مراحل سئو در سایت هایی با موضوعات مختلف متغیر است، ریراکو نیز خدمات سئو خود را دسته بندی کرده تا استراتژی های خود را دقیقاً با نوع نیازهای کسب و کار شما طراحی کند. بنابراین بعد از مشاوره با تیم ریراکو سئو، مشاورین ما بهترین نوع سئو را بر اساس نوع سایت شما (فروشگاهی، شرکتی، چند زبانه و …) در نظر خواهند گرفت.

سپردن صفر تا صد سئو سایت به ریراکو سئو

اگر شما همراهان گرامی سایتی دارید که در بعضی بخش ها دچار ضعف است، می توانید هر یک از خدمات بالا را به صورت مجزا به تیم ریراکو بسپارید. اما اگر هنوز قدمی برای سئو سایت خود بر نداشته اید، این امکان را نیز دارید که رسیدگی به همه جنبه های سئو را به صورت یکجا به خدمات سئو این مجموعه محول کنید.

لازم است اشاره کنیم که برای همکاری با تیم ریراکو سئو، نیازی به ملاقات حضوری نیست. به همین خاطر نیز از هر جایی از دنیا که باشید، می توانید از خدمات سئو این مجموعه بهره ببرید.

ریراکو سئو یک نام‌آشنا و محبوب در زمینهٔ ارائه خدمات سئو است. سایت های بزرگ زیادی از جمله لیپک ، پاژن ، سمعک قلهک و ….. تمامی نیاز های سئو خود را به تیم ریراکو برون سپاری کردند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.