اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102853
  پرینتخانه » اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۴۲ |

اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی از صبح امروز جمعه در ایران و ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود.
اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی

همزمان با اولین جمعه ماه محرم، همایش جهانی شیرخوارگان حسینی از صبح امروز جمعه ۲۲ تیرماه آغاز شد. امسال بیش از ۸۵۰۰ جلسه همایش شیرخوان حسینی در ایران و ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود.

در کربلای معلی هم همایش شیرخوارگان حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام سید احمد دارستانی و مرثیه‌خوانی سید وحید مصطفوی در باب القبله حرم امام حسین(ع) برگزار می‌شود و در این سرزمین هم مادران به همراه شیرخوارگان خود برای شش ماهه امام حسین(ع) عزاداری می‌کنند.

در مسجد مقدس جمکران هم مراسم عزاداری شیرخوارگان حسینی با حضور صدها تن از مادران به همراه فرزندان خود برگزار شد.این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مرثیه‌خوانی سیاسن شیخ‌زاده برگزار شد.

در حرم مطهر امام رضا(ع) هم همایش یرخوارگان حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی و مرثیه‌خوانی سید محمود علوی و سید امیر احمدنیابرگزار شد.

در تهران همایش شیرخوارگان حسینی از ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.در این مراسم مجید شعبانی مداح اهل بیت(ع) به مرثیه‌خوانی پرداخت.

سوگواره شیرخوارگان حسینی در شهرهای مختلف کشور همچون کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، یزد، زنجان، ایلام، اردبیل، اهواز و مازندران هم برپا شد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.